nanosuit_price 0 // Стоимость костюма. Если 0 то костюм будет выдаваться всем автоматически бесплатно(по умолчанию 0)
nanosuit_death_remove 0 // Если игрок будет убит, удалить его нанокостюм? (не работает, если nanosuit_price установлен в 0)
nanosuit_buyzone 1 // Игрок должен быть в buyzone чтобы купить нанокостюм?
nanosuit_bot_allow 0 // if the bots can use it
nanosuit_bot_buy_mode 1 // how do the bots buy the nanosuit? 0 on round start | 1 on spawn (use 1 when you run respawn modes)
nanosuit_nightvision 1 // Выдавать игроку ночного видения вместе с костюмом? 1 да 0 нет
nanosuit_team_allow 3 // Кто может использовать костюм? 1 Terorist 2 CT 3 Все
nanosuit_energy 100 // the nanosuit total energy
nanosuit_critical 10 // nanosuit critical energy border
nanosuit_health 100 // Сколько выдавать игрокам здоровья (по умолчанию 100)
nanosuit_armor 200 // Сколько выдавать игрокам брони (по умолчанию 200)
nanosuit_regenerate 0.75 // energy regeneration per 0.1 seconds that means that per second a user receives 7 energy points
nanosuit_hpcharge 5 // На сколько будет востанавливатся здоровье за 1 секунду. 0 здоровье востанавливатся не будет (по умолчанию 0)
nanosuit_apcharge 7 // На сколько будет востанавливатсяБроня за 1 секунду. 0 броня востанавливатся не будет (по умолчанию 0)
nanosuit_ground_affect 2 // 0 normal ground, 1 also crouch, 2 water, 3 water + crouch
nanosuit_disinfect_regive 1 // regive the nanosuit to the player who was disinfected! ZP and BH now!
nanosuit_armor_speed 1.0 // armor mode speed multiply (0.1 slower, 1.1 faster)
nanosuit_armor_damage 0.85 // armor mode damage multiply (0.9 smaller, 1.1 bigger damage)
nanosuit_strength_impulse 460.0 // impule when user jumps when in strength mode
nanosuit_strength_stab 10 // energy cost when user uses knife in strength mode
nanosuit_strength_jump 15 // energy cost when user jumps in strength mode
nanosuit_strength_throw 600.0 // the power of the throw in strength mode
nanosuit_strength_recoil_attenuation 1.75 // the bigger the smaller the recoil of the weapon in strength mode
nanosuit_strength_recoil_energy 1.5 // energy cost when player shoots a weapon in strength mode
nanosuit_strength_grenade_throw 3.0 // energy cost when player throws a grenade in strength mode
nanosuit_strength_throw_override 1 // if set to 1 you can throw your teammates wether friendly fire is enabled or not
nanosuit_speed_maximum 2.2 // speed mode speed multiply when energy > critical border
nanosuit_speed_critical 1.36 // speed mode speed multiply when energy < critical border
nanosuit_speed_energy 1.8 // energy cost when running with the maximum speed
nanosuit_speed_fast_attack 2.0 // fast attack with some weapons in speed mode energy cost
nanosuit_speed_fast_reload 5.0 // energy cost when reloading weapons in speedmode (faster)
nanosuit_speed_fast_sh_reload 2.5 // Energy per super shotgun reload
nanosuit_cloak_energy 0.65 // energy cost in cloak mode
nanosuit_cloak_punish_weapon_fire 0 // punish weapon fire when cloaked
nanosuit_cloak_punish_knife_usage 0 // punish knife usage when cloaked
nanosuit_cloak_punish_grenade_throw 0 // punish grenade throw when cloaked
nanosuit_cloak_punish_c4 0 // punish c4 plant/defuse when cloaked
The punishments set the players energy to 0 and put the nanosuit in armor mode